niedziela, 4 stycznia 2015

5 sposobów na trądzik

W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z wami moimi sposobami na trądzik. Sposoby ze skórą bywają uciążliwe. Ja nigdy nie miałam większych problemów z trądzikiem, ale zawsze staram się go pozbyć.

1. Czysta twarz


Przede wszystkim trzeba myć twarz. Najlepiej stosować do tego specjalne płyny. Higiena twarzy jest bardzo ważna i stanowi podstawę dbania o cerę.
Posiadanie grzywki niestety sprzyja powstawaniu trądziku. Skóra szybciej nam się poci, co skutkuje później wypryskami. Odkąd nie mam grzywki, o wiele rzadziej na czole „zjawiają się” nieproszeni goście :)
Jeśli jesteśmy już przy czyszczeniu twarzy, ja stosuje…

2. Peeling

Zawsze wieczorem używam peelingu. Dzięki niemu czuję się orzeźwiona, mam gładszą twarz, a wypryski rzadziej się pojawiają.

3. Sudocrem

Krem na odparzenia może wydawać się dziwnym produktem w walce z trądzikiem. Mi jednak naprawdę pomaga!
Dość często używałam sudocremu na miejsca, w których pojawił się pryszcz. Ten krem ma działanie wysuszające. Trądziku pozbywałam się o wiele szybciej. Jest jednak spory minus. Przy częstym używaniu krem strasznie wysusza skórę, dlatego wolę używać…

4. Maść z tlenkiem cynku

Po maści cynkowej nie spodziewałam się takich efektów. Używam jej od niedawna, ale już jestem bardzo zadowolona. Wypryski znikają nawet po dwóch dniach.
Ta maść również ma działanie wysuszające, ale wydaje mi się, że nie wysusza aż tak bardzo.
Jednak co zrobić, gdy potrzebujemy natychmiastowego efektu? Czy pomoże…

5. Lód i pasta do zębów


Przyznam szczerze, że każdej z tych dwóch metod używałam tylko raz. Pasta bardzo mnie piekła, a lód był po prostu za zimny :)
Nie jestem pewna, czy te metody przynoszą zadowalające rezultaty. Przy użyciu lodu zauważyłam niewielkie zmiany, przy paście jednak nic nie dostrzegłam.

Mam nadzieję, że rady okażą się pomocne. A może wy stosujecie coś innego?

12 komentarzy:

  1. Mi tylko czasem "coś" wyrasta, więc raczej nie mam z tym problemu. Wtedy polecam właśnie pastę - na mniejsze wypryski (choć mojemu bratu, który ma z trądzikiem większe problemy też pomogła) jest świetna! Polecam peeling z serii "Liście Manuki" z Ziai. No i też dieta - ja się jej nie trzymam, ale podobno pomaga zdrowe odżywanie. Trzeba unikać frytek i czekolady. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dieta też jest ważna. Szczególnie powinno ograniczyć się ostre rzeczy, które mogą powodować problemy ze skórą.

      Usuń
  2. Bardzo fajny, wydajesz się być pomysłową osobą, i mówię to szczerze. Pozdrawiam i obserwuję ;D
    http://crazybuzzyworld.blogspot.com/ No...dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawe informacje. Muszę sobie kupić maść z tlenkiem cynku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zazwyczaj na trądzik stosuję maść przepisaną przez lekarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pasty lepsze jest benzacne- też wysusza, a nie zrobi krzywdy :) O lodzie pierwszy raz słyszę!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny tytuł bloga :) Odnośnie posta, dodam jeszcze nieoceniony u mnie Tormentiol :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lód? I ktoś to stosuje? Brrr nie wierze w to :P

    OdpowiedzUsuń
  8. dodałabym - unikanie dotykania twarzy, zmiana diety, nie przesadzanie z ilością zabiegów na twarz...zresztą lista jest znacznie dłuższa ;)
    wiem, bo wprawiona jestem w tym temacie

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.