środa, 28 stycznia 2015

"Błękitna Godzina" - Alyson Noël

Ostatnio zamieściłam swoją opinię o pierwszej części serii Nieśmiertelni. Przeczytałam również drugą książkę z tej serii i chciałabym podzielić się moją opinią.

 Tytuł: Błękitna Godzina
Autor: Alyson Noël 
Ilość stron: 285
Wydawnictwo: Dolnośląskie 


Opis
Ever zaczyna życie na nowo u boku swojego chłopaka. Niestety z Damen zaczyna dziać się coś złego. Chłopak choruje, traci swoje zdolności i zdaje się nie pamiętać swojej dziewczyny. Ever stara się zrobić, co w jej mocy, aby uratować ukochanego.

Moja opinia
Okładka znowu mi się podobała. Nawet bardziej niż pierwszej części.
W książce mamy więcej akcji. Sielanka zakochanych nie trwa długo i zaczyna się coś dziać. Sprawca problemów Damena zostaje dość wcześnie ujawniony i przez to książka nie trzyma nas w napięciu ani nie sprawia, że sami możemy zastanowić się nad rozwiązaniem. W Błękitnej Godzinie wielu bohaterów jest irytujących i ich zachowanie może się nam nie podobać.
Postępowanie głównej bohaterki jest czasem niezrozumiałe. Główny wątek na końcu okazuje się bezsensowny i pokazuje jaką stratą czasu były niektóre decyzje Ever.
Zakończenie trochę mnie zawiodło, bo spodziewałam się czegoś lepszego i przede wszystkim zaskakującego.

Podsumowanie
Książka nie powala, ale według mnie jest lepsza od pierwszej części. Po następne tomy z tej serii raczej nie sięgnę.

Ocena: 4/10

10 komentarzy:

  1. okładka mnie zachęca:) szkoda ze książka jednak nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety często tak jest, że jesteśmy zachwyceni okładką, ale samą fabułą niestety już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie okladka kusi i to bardzo! Jednak nie zawsze dobra okladka oznacza dobra tresc, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba czas sięgnąć po tą serię! Kilka osób mówiło mi o niej, ale nie miałam jeszcze okazji ich jej przeczytać. :)

    Obserwuję :) www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A może następna seria będzie lepsza? ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    storczyg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka bardzo ciekawa, ale raczej nie przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę sobie odpuszczę. Okładka całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do zabawy LBA :)

    http://www.zapiski-okularnicy.pl/2015/02/podsumowanie-stycznia-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiałam tę serię! Druga część lepsza od pierwszej, trzecia do przyjęcia, czwarta i piąta trochę naciągana, ale szósta jest idealnym zakończeniem całego cyklu. Ja się nie zawiodłam ;)
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że książka nie do końca Ci się spodobała. Ale okładka genialna :D

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.