wtorek, 6 stycznia 2015

Smerfowy Tag książkowy

Lubię pisać posty na dany temat, uczestniczyć w wyzwaniach, więc stwierdziłam, że udział w tym tagu będzie fajną zabawą. Danym smerfom mam przypisywać ich literackie odpowiedniki. Za nominację dziękuję Zakładce.

1. Smerf Śpioch (Wybierz książkę, podczas której czytania prawie zasnąłeś)


Tutaj nie musiałam się długo zastanawiać. Mój wybór pada na Krzyżaków, przy których niestety zasnęłam. Jest to jedna z niewielu lektur, których nie dałam rady przeczytać.

2. Smerf Laluś(Wybierz postać, która dba o swój wygląd)


Osobą dbającą o swój wygląd jest Hanna z Pretty Little Liars. Dziewczyna miała mnóstwo kompleksów i gdy udało jej się coś osiągnąć, nie chciała tego tracić. Uważała, że wygląd jest najważniejszy, bo bez niego spadnie się na samo dno.

3. Smerf Zgrywus (Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia)


Zdecydowanie bliźniacy z Harry'ego Pottera. Fred i George od początku kojarzą mi się z łobuzami. Potrafili rozbawić każdego, a w ich głowie były tylko psikusy.

4. Smerf Ważniak (Wybierz postać, która kocha książki)


Na myśl przychodzą mi dwie postacie. Pierwszą z nich jest Hermiona z Harry'ego Pottera, a drugą Klaus z Serii Niefortunnych Zdarzeń. Obie postacie mogłyby zamieszkać w bibliotece, a dzięki książkom nie raz wyszły z tarapatów.

5. Smerf Harmoniusz (Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa)


Do głowy przychodzi mi jedynie Will ze Zwiadowców, który grał na mandoli. Robił to dobrze, a do tego gra sprawiała mu radość.

6. Smerfetka (Wybierz swoją ulubioną postać żeńską)


To jest chyba najtrudniejsze z zadań. Nigdy nie zastanawiałam się nad tym i chyba nie potrafię tego powiedzieć. Prościej byłoby napisać, która bohaterka jest przeze mnie najbardziej znienawidzona :)

7. Jeśli byłbyś Smerfem, jakie byłoby Twoje imię i osobowość?

Ja sama byłabym mieszanką smerfów. Jest we mnie trochę z lenia, ale lubię również czytać książki. Wyglądem raczej ni przejmuje się tak bardzo, ale lubię ubrać się ładnie. Jeżeli byłabym smerfem, to chyba wybuchową mieszanką :D

Do tagu nominuję  Magdalenę T.

6 komentarzy:

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.