czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014 i plany na przyszły rok

Bloga prowadzę dopiero od 15 listopada. Jest to tylko półtora miesiąca, ale chciałabym jakoś podsumować wszystko, co udało mi się przez ten krótki czas osiągnąć.

Na początek kilka liczb:

Liczba wyświetleń: 1526
Liczba komentarzy: 44
Liczba obserwatorów: 5
Najpopularniejszy post: Pomysły na świąteczne prezenty


Jakie mam plany na przyszły rok?
- pisać co najmniej dwa razy w tygodniu
- wziąć udział w wyzwaniu „Przeczytam tyle, ile mam wzrostu”
- spróbować „Sto dni bez spodni” (inspiracja z bloga aniamaluje klik)
- zacząć regularnie ćwiczyć

A Wy jakie macie postanowienia? 

10 komentarzy:

  1. Powodzenia w postanowieniach :). Te 100 dni bez spodni brzmi baaaardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku w te 1,5 miesiąca i również życzę powodzenia w realizacji planów :) Sama planuję zacząć ćwiczyć i mam tylko nadzieję, że na planach się to nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stworzyłam na blogu grafiki do druku, które mam nadzieję pomogą mi w realizacji postanowień. Zawsze mi jakoś łatwiej, kiedy moje cele nade mną 'wiszą' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka, nominowałam Cię do TAGu, miłej zabawy
    http://zakladkaa.blogspot.com/2015/01/smerfowy-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z "100 dni bez spodni" - powodzenia:)
    Obserwuję Twój blog, będę tu często wpadać i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie... sto dni bez spodni to nie dla mnie. Odkąd jestem na macierzyńskim kocham się w dresach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także muszę wreszcie zabrać się za codzienne ćwiczenie. Co do książek...: posty na moim blogu muszą pojawiać się regularniej, myślę, że też średnio dwa razy w tygodniu. Co do wyzwania... chyba zrobię je na bardziej personalne i zmniejszę liczbę do np. 50, ale bardzo mi się ono spodobało! Życzę powodzenia w spełnianiu swych postanowień! :)
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji planów. Ja żadnych konkretnych sobie nie ustaliłam, wolę chyba ustalać sobie plany i postanowienia krótkoterminowe. Wtedy łatwiej jest mi je realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne podsumowanie ;)
    zapraszam do mnie moze ci sie spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje postanowienia na ten rok to raczej te ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.