środa, 11 marca 2015

Golić, czy nie golić?

Jakiś czas temu spotkałam się z artykułem, który mówił o wpadce Jessici White. Tą wpadką były… nieogolone pachy.  Szybko o tym zapomniałam, ale ostatnio znowu zobaczyłam podobny artykuł. Tym razem z Małgorzatą Sochą w roli głównej.

Jessica White

"Przyjaciółki": podwójna wpadka Małgorzaty Sochy!

Sama nie uważam, aby to była jakakolwiek wpadka, bo w końcu golenie nie jest naszym obowiązkiem. W wielu komentarzach do wspomnianych przez mnie artykułów, mężczyźni opowiadali, że owłosienie u kobiet wcale im nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie, podoba im się to!

Taką mamy modę


Obecnie gładka skóra (u kobiet, bo przecież mężczyźni muszą być drwaloseksualni) jest uznawana za kanon piękna. Owłosione nogi czy właśnie pachy często budzą wstręt. A przecież jeszcze pod koniec ubiegło wieku taki widok był normalny, spotykany na co dzień.

Higiena

Z jednej strony mówi się, że łatwiej zachować nam higienę, jeśli mamy włosy na skórze. Z drugiej jednak, to one są naszą naturalną ochroną. Jeśli ktoś dba o higienę, nie będzie miał problemów z utrzymaniem jej nawet wtedy, gdy posiada włosy.

Golić, czy nie golić?

To zależy tylko od nas. Ważne, abyśmy to my czuli się z tym dobrze. Jeżeli komuś nie przeszkadza owłosienie, po co ma tracić czas na depilacje lub męczyć się z maszynką? Róbmy, co chcemy, a na opinie innych nie zwracajmy uwagi.

6 komentarzy:

  1. mnie denerwują włosy najchetnie bym usunęła laserem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą!

      Usuń
    2. Również mam podobne zdanie :) Najchętniej pozbyłabym się ich raz na zawsze ;)

      Usuń
  2. Co kogo obchodzą czyjeś włosy? Ja golę, ale co kto woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawa indywidualna. Ja nie lubię mieć włosów, więc namiętnie depiluję. I tak jak Scarlet najchętniej usunęłabym je sobie na zawsze :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Golić! :) sama myśl o wystających włosach budzi we mnie pewien rodzaj wstrętu... no ale jak dziewczyny piszą, jak kto woli :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.