niedziela, 28 grudnia 2014

#Grudzieńwsłowach: Smak Świąt

Ostatnio zrobiłam sobie krótką przerwę. W końcu święta to czas spotkań z rodziną :) Teraz wracam i na sam początek, chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami moich pierniczków.



Przepisu nie będę podawać, bo w sieci mamy ich mnóstwo. Z początku trochę bałam się, że pierniczki nie wyjdą (trochę eksperymentowałam i zmieniłam przepis), ale okazało się, że wyszły mi bardzo dobre. Kilka dni temu wraz z młodszymi siostrami ozdabiałyśmy ciasteczka kolorowymi lukrami.

 Miło mi przedstawić rodzinę reniferów


 A tak prezentuje się talerz z pierwszymi pierniczkami

 Aniołek wykonany przez mojego brata (pentagram musi być :)

Piernikowe pierogi z dżemem

Pierniczki są jednym ze świątecznych smakołyków. W moim domu co roku mamy różne ciasta, ale zawsze znajdzie się miejsce na sernik, makowiec i właśnie pierniczki.

A Wy jakie ciasta pieczecie na święta?

2 komentarze:

  1. U mnie pierniki były pierwszy raz, ale zdecydowanie w przyszłym roku też będę robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniczki pycha! Już żałuję że w tym roku postawiłam na makowce a nie pierniki ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.