wtorek, 2 grudnia 2014

#Grudzieńwsłowach: List do…


Zaczął się grudzień, który większości z nas kojarzy się ze świętami. Z tej okazji chciałabym, aby na blogu pojawiło się kilka świątecznych postów. Z tego powodu postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu blogowym u Klary.



Dzisiejszym tematem jest list. Skoro mamy grudzień wiadomo, że chodzi o list do Mikołaja :)
Jako dziecko oczywiście w niego wierzyłam i co roku sporządzałam list, który piątego grudnia kładłam na parapecie. Mama mówiła mi, że trzeba napisać do tego czasu, bo Mikołaj w nocy przyjdzie dać prezenty pod poduszkę i przy okazji zabierze listy ;) Ja oczywiście w to wierzyłam, bo wydawało mi się bardzo logiczne.

Ja chciałabym wszystkim zaproponować napisanie świątecznego listu. Jest jednak haczyk, napiszmy list według pewnego wzoru, który wymyśliłam. Chodzi tutaj o zabawę i ćwiczenie kreatywności :)

Napisz list:
1.Napisz swoje imię w artystyczny sposób
2. Wybierz jedną potrzebną Ci rzecz
3. Wybierz jedną rzecz, którą chcesz dostać
4. Napisz pierwszą rzecz, która przyjdzie Ci do głowy
5. Napisz kolor swojej bluzki i przedmiot, którą masz po swojej lewej stronie
6. Narysuj coś, co chcesz dostać

Wszystko możesz przyozdobić rysunkami, co sprawi, że wasz list będzie jeszcze lepiej wyglądać. W komentarzach piszcie swoje pomysły na kolejne punkty.




4 komentarze:

  1. Rewelacja! Zaraz wyciągam kartkę i włączam kreatywne myślenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sposób :). Opublikujesz swój list?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy listonosze czytają sobie potem te listy dzieci, bo pamiętam, że w moim dzieciństwie dzieciaki wrzucały listy dla mikołaja normalnie do skrzynki dla listy, które potem zbierał listonosz na pocztę :P.

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.