czwartek, 18 grudnia 2014

DIY: Czapeczka

Ostatnio na jednym z blogów, zobaczyłam instrukcję do zrobienia łatwej, wełnianej czapeczki, którą można zawiesić na choince. Od tego czasu, co chwilę natykałam się na te czapeczki, aż w końcu musiałam je zrobić. Są bardzo proste do wykonania, ale trochę czasochłonne.


Potrzebujemy:
- dużo kawałków wełny podobnej długości
- rolkę po papierze toaletowym lub tekturkę
- dłuższy kawałek wełenki lub kawałek wstążki
- nożyczki



Krok 1 - Do ręki bierzemy dwa kawałki wełny i zawiązujemy je w połowie na naszej tekturowej obręczy. Wiążemy tyle pasków, aby cała tekturka została nimi zakryta.

Krok 2 - Wełenkę przekładamy na drugą stronę

Krok 3 - W połowie przewiązujemy wystające skrawki wełny kolejnym kawałkiem. Obcinamy pompon tak, aby był równy.

Z czapeczki można również zrobić takiego potwora: 



Jeżeli macie już gotową czapeczkę, możecie ją wykorzystać do kolejnego DIY, które pojawi się jeszcze w tym tygodniu. Jest mi strasznie głupio. Zapomniałam kompletnie o tym poście i przypomniałam sobie dopiero w Nowym Roku. Cóż, może w przyszłe święta.

1 komentarz:

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.