sobota, 23 maja 2015

Najszybszy człowiek na świecie - Flash

We wtorek został wyemitowany finał pierwszego sezonu serialu Flash. Teraz mogę smiało opowiedzieć o tym serialu i podać powodu, dlaczego warto go oglądać. 

 

Flash jest spin-offem do serialu Arrow. Pojawiają się w nim liczne crossovery (które uwielbiam!), ale myślę, że bez znajomości Arrow, można spokojnie oglądać ten serial.

Flash opowiada o najszybszym człowieku na świecie. Serial jest wzorowany na komiksach. Barry Allen w skutek porażenia piorunem, zdobywa nadludzkie umiejętności. Korzysta ze swoich mocy, aby zwalczać przestępczość. Oprócz tego prowadzi śledztwo w sprawie zabójstwa swojej matki.

Serial ma o wiele lżejszy klimat niż Arrow. Znajdziemy tam więcej zabawnych sytuacji humoru. Z początku myślałam, że serial jest trochę dziecinny, a odcinki był schematyczne. Jednak później akcja nabrała tempa i muszę przyznać, że historia wciągnęła mnie niesamowicie. W serialu mamy tajemniczość, która sprawia, że nie można doczekać się kolejnego epizodu.

Gra aktorska też jest niczego sobie. Oczywiście nie mamy tam wielkich gwiazd, ale niektórzy aktorzy pokazują, na co ich naprawdę stać. Mnie osobiście najbardziej zachwycił Tom Cavanagh (wciela się w rolę Harrisona Wellsa). Aktor gra całym sobą. Jego mimika, intonacja jest po prostu genialna. O tym aktorze mogłabym napisać naprawdę dużo, bo niesamowicie odgrywa swoją rolę.

Efekty specjalne jak na taki serial są naprawdę dobre. Trochę obawiałam się, że otrzymam kicz, ale to, co widzę na ekranie, jest przyzwoite.

Oglądacie? Ja już nie mogę doczekać się kolejnego sezonu.

13 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie bardzo jednak najpierw chciałabym obejrzeć Arrow. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój chłopak ogląda obydwa te seriale i jest nimi strasznie zafascynowany, ale jakoś nie mogę się przełamać by też oglądać :) Ale może kiedyś w końcu się przełamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tym serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię seriale. Super opcja na zagospodarowanie czasu wolnego, gdy np. za oknem niepogoda. O tym jeszcze nie słyszałam. Ja dokończę końcówkę "Suits" z chęcią na niego postawię :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obejrzałam trochę ponad sezon "Suits" i serial mi się podobał, jednak potem nie miałam czasu i kompletnie o nim zapomniałam. Na wakacje pewnie nadrobię.

      Usuń
  5. własnie szukam jakiegos nowego serialu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszłam z szafy, bo nie słyszałam o tym serialu xd Ale Arrow mi się obiło o uszy, więc nie jest chyba ze mną tak źle :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam wiele seriali, ale ten się do nich nie zalicza. Kiedyś mama oglądała Arrow, coś tam podpatrzyłam, ale mnie nie wciągnął :)
    Odpowiadając na twoje pytanie: Nie przerabiałam tych zdjęć, mam po prostu w aparacie taki filtr z paroma kolorami, które mogę wyróżnić z szarości :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ops, teraz mi się przypomniał twój komentarz, gdzie pisałaś, że nie lubisz kiedy zostawia się linki do blogów, także przepraszam, ale z przyzwyczajenia, więcej się to nie powtórzy :D

      Usuń
    2. Hah, nic się nie stało :)

      Usuń
  8. Heh, pamiętam go z ligi sprawiedliwych :-P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liga Sprawiedliwych to moja wielka miłość <3

      Usuń
  9. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.