sobota, 15 listopada 2014

Zaczynamy!

Nie lubię początków, bo najczęściej są one bardzo trudne. Tak samo jest teraz.
Mój pierwszy post. Boję się go pisać i publikować. Nie chodzi mi o wyśmianie przez innych czy krytykę. Bardziej martwi mnie fakt, że ten pierwszy post może być pierwszym krokiem do uzależnienia od blogosfery :)

Zakładam tego bloga z wielu powodów. Chcę dzielić się z innymi moim zdaniem, ale chcę również sprawdzić, czy potrafię być systematyczna. Wiem, że blogowanie nie zawsze będzie łatwym zadaniem, ale mam nadzieję, że pisanie przyniesie mi wiele radości.
Miałam już kilka blogów, ale pragnę, aby ten był inny i wyjątkowy. Włożę w niego wiele pracy, aby ciągle się rozwijał.

Na koniec (jeśli dotrwaliście) powiem parę słów o tematyce bloga. Nazwa może być myląca, bo nie będzie tutaj dużo gotowania (chociaż czasem na pewno jakiś przepis się pojawi). Tak właściwie ten blog ma być o wszystkim i o niczym. Znajdziecie tu recenzje, moje przemyślenia na różne tematy, pomysły na kreatywne spędzenie czasu, trochę o zdrowiu u wiele więcej. Jestem pewna, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Trzymajcie za mnie kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.