poniedziałek, 6 lipca 2015

5 niezbędnych rzeczy na lato

Ostatnio pisałam o pięciu przydatnych kosmetykach na lato, ale przecież nie samymi kosmetykami człowiek żyje :) W te upalne dni potrzebujemy również innych rzeczy:

1. Okulary przeciwsłoneczne

Okulary nie są nam potrzebne tylko po to, aby słońce nas nie raziło. Ważne są dla zdrowia naszych oczu. Działanie promieni słonecznych bardzo źle na nie wpływa.

2. Chusta/Czapka na głowę

Co roku słyszy się o przypadkach udarów słonecznych, dlatego przypominam: Chrońcie głowę!

3. Woda


Nasze ciało szybko wypaca wodę z organizmu, dlatego ciągle musimy ją mu dostarczać. Pamiętajcie, aby pić dużo wody.

4. Wygodne, przewiewne ubrania

Latem królują u mnie legginsy, krótsze spodnie, luźne bluzki, koszulki i spódnice. Ubieram się tak, aby było mi jak najwygodniej i trochę mniej gorąco.

5. Gumki do włosów

Bez tego nie wyobrażam sobie lata. W upalne dni zawsze związuje włosy. Robie sobie kucyka, koka lub inną fryzurę. Włosy nie powinny mi przeszkadzać

9 komentarzy:

  1. Bez okularów przeciwsłonecznych to jak bez ręki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie upalne dni również chodzę tylko i wyłącznie w związanych włosach. Ochrona głowy to u mnie niestety jest na zerowym poziomie, gdyż nie posiadam czapki, ani chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie woda, żadne napoje nie pozwolą uzupełnić tak płynów jak czysta woda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak bez okularów i wody nie wyobrażam sobie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tęskni mi się za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. WyglÄ…da to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.