wtorek, 9 czerwca 2015

Leniuch

Minął długi weekend, a ja dalej nie pozbyłam się lenia. Ostatnio nic nie pisałam, ale dziś powiedziałam: koniec! Zaczynam walkę z leniem :)


Jak można walczyć z takim blogowym leniem?

1. Wyłącz Internet

Oczywiście tylko na czas pisania tekstu. Dla mnie jest to największy rozpraszacz. Bo przecież oglądanie śmiesznych obrazków w Internecie czy obejrzenie kolejnego odcinka serialu jest bardzo kuszące :) Brak Internetu - brak pokusy.

2. Wejdź na bloga i poczytaj komentarze

Widząc komentarze do starych postów na Twojej twarzy pojawi się uśmiech, a Ty będziesz chciał tylko więcej i więcej. Aby dostać komentarz, trzeba tworzyć teksty. Taka motywacja jest na pewno dobra.

3. Otwórz Worda i po prostu pisz

Nawet, jeśli Ci się nie chce. Chociaż spróbuj, jeśli tekst Cię nie zadowoli, napisz jeszcze raz. Najlepiej wybrać sobie temat, który Cię interesuje, a pisanie jego okaże się być przyjemnością.

6 komentarzy:

  1. To chyba dopada każdego. :D Trzeba jednak się zmobilizować!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też czasem dopada leniwiec:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre sposoby, mnie na całe szczęście takie blogowe lenistwo jeszcze nie dosięgnęło :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba każdego czasem dopada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie pisanie na blogu jest formą rekreacji więc piszę właśnie wtedy gdy mam lenia i nie chce mi się robić tego co powinnam ;D

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.