piątek, 13 lutego 2015

Walentynki

Już jutro walentynki. Mówi się o tym wszędzie. Niektórzy nie mogą myśleć o czym innym, ale są też tacy, którym robi się nie dobrze, gdy w sklepach widzą miliony serduszek.


Opakowania, Prezent, Valentine, Serce

Jakie jest moje zdanie na temat walentynek? Nie przeszkadzają mi. Mogą sobie być i nie uważam, że jest w nich coś złego. Trochę kiczu chyba jeszcze nikomu nie zaszkodziło :) Sama, jak byłam młodsza, lubiłam robić kartki walentynkowe. 

Serce, List, Miłość, Mail, Valentine

Walentynki od zawsze spędzam sama, nie spotkałam jeszcze drugiej połówki, ale nie przeszkadza mi to (jestem młoda, mam czas!) :) Często odnosi się wrażenie, że walentynki są tylko dla zakochanych, ale to nie prawda! Ten dzień można spędzić w fantastyczny sposób ze swoimi przyjaciółmi. W zeszłym roku pojechałam z bliskimi mi osobami do galerii, w której czekało na nas mnóstwo atrakcji. Zrobiłyśmy sobie śmieszne zdjęcia w fotobudce i miałyśmy możliwość ozdobić pierniki w kształcie serca. I kto powiedział, że bez partnera nie można się świetnie bawić? W tym roku znowu spędzę jutrzejszy dzień z przyjaciółmi i już nie mogę się doczekać spotkania z nimi.

A wy jak spędzacie jutrzejszy dzień? A co sądzicie o walentynkach?

20 komentarzy:

  1. Dla mnie walentynki są obojętnie. Podobnie jak Tobie, nie przeszkadzają mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też walentynki nie przeszkadzaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie Walentynki są neutralne.

    Co do pytania o konkurs:
    Nie trzeba mieć pisemnej zgody, wystarczy, że Twoi rodzice pozwolą Ci na udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety leczę swoje zatoki, idealny pomysł na wieczór we dwoje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spędziłam wieczór z moim chłopakiem przy lampce wina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wieczór wyglądał następująco: ja+łóżko+serial+słodycze :> ambitniee

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zawsze walentynki spędzam sama lub w towarzystwie kuzynki ;)) Nie jest to dla mnie jakieś szczególne święto ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat spędziłam walentynki w podróży razem z moją połową. Nie było kolacji, świec i miliona serc, ale byliśmy razem i to było dla nas ważne :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mam nic do walentynek ;)
    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubie faktu, ze walentynki staly sie swietem komercyjnym. Zewszad narzuca sie nam najlepsze produkty itp. Ja spedzam je z mezem tak jak oboje to zaplanujemy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przeleżałam w łóżku, ale nadrobię ten dzień z M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Walentynki to dzień jak co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uważam, że każdego dnia sie kocha, nie tylko w walentynki ;-) ale uwielbiam kartki.. walentynkowe, urodzinowe itp itd, są super wspomnieniem, a teraz kartki jakie mamy w sklepach są przecudowne, od razu kojarzą nam się z daną sytuacją. pozdrawiam ;-) brykuhauk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :)
      A kartki też uwielbiam. Często sama je robię, bo uważam, że takie są jeszcze lepsze.

      Usuń
  14. Ja Walentynki spedzilam cudownie z moim chlopakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.