poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Arrow

Kolejny post dotyczący seriali. Mówiłam już o tych dla młodzieży, o tych od BBC, a również takich, w których muzyka odgrywa ważną rolę. Dzisiaj będzie o bohaterach, a tak dokładniej o serialu Arrow.


Oliver Queen po pięciu latach spędzonych na wyspie, wraca do rodzinnego domu. Jego misją jest ocalenie miasta, dlatego nocą zakłada kaptur, chwyta swój łuk i zmienia się w bohatera.

Niektórzy mogą kojarzyć tego bohatera z komiksów. Tam znany jest pod pseudonimem Green Arrow (Zielona Strzała). Wydarzenia z serialu są dość luźno oparte na komiksach. Mamy wielu wspólnych bohaterów, ale fabuła dużo różni się od oryginału. W serialu mamy częste flashbacki, które opowiadają o tym, co wydarzyło się na wyspie. Zawsze można liczyć na wartką akcję i rzadko kiedy powiewa nudą.

Muszę przyznać, że w tym roku właśnie na odcinki Arrow czekam najbardziej (chociaż ostatnio lepszy okazał się Flash). Bardzo lubię ten serial (trochę takie moje guilty pleasure), choć z początku myślałam, że to nie dla mnie. Widziałam fragmenty i wydawało mi się, że to musi być naprawdę głupie. Myliłam się. Pierwsze dwa sezony pochłonęłam w dwa tygodnie i chciałam więcej.

Jeśli lubicie seriale o bohaterach, ten może przypaść wam do gustu. A jeśli nie lubicie, też dajcie mu szansę. Potrafi wciągnąć nawet osoby, które nie gustują w takich klimatach (dobrym przykładem jest moja przyjaciółka).

Na koniec 5 powodów, dla których warto oglądać Arrow:
1. Dla bohaterów, których ciężko nie polubić
2. Dla akcji, która jest w każdym odcinku
3. Dla Stephena Amella, który w pierwszym sezonie często pokazuje klatę :)
4. Dla ciekawych czarnych charakterów
5. A czemu nie?

Znacie? Oglądacie? Lubicie?

7 komentarzy:

  1. Moja mama i przyjaciółka oglądają i chwalą ten serial :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam 1 odcinek, to mi tak średnio podszedł, ale planuje obejrzeć następne i może się przekonam.
    mama i brat uwielbiają Arrow.;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ogladałm ze 2 odcinki ale mnie nie wciągło

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam, ale w wolnej chwili na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam pierwszy sezon Arrow, ale w pewnym momencie jakoś zaczął mnie ten serial strasznie nudzić. Może niebawem spróbuje się przemęczyć, bo patrząc na zdjęcia z kolejnych sezonów to zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie oglądałam, nawet nie słyszałam, ale zachęciłaś mnie :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.