czwartek, 2 kwietnia 2015

Najlepsze piosenki z Glee

Dzisiaj wpis muzyczno-serialowy. Dokładniej chodzi mi o Glee, o którym  wspominałam w poście na temat seriali młodzieżowych. Jakiś czas temu serial zakończono, mimo to wracam do niektórych piosenek, które mogłabym słuchać na okrągło. Dzisiaj chciałabym zrobić zestawienie najlepszych piosenek z Glee. Z początku planowałam wybrać po trzy piosenki z każdego sezonu; solówkę, duet i występ grupowy. Wybór był jednak za trudny. Dlatego poniżej zamieszczam 10 piosenek, które zapadły mi w pamięć i podobały mi się. Bardzo możliwe, że zapomniałam o jakiś dobrych utworach, ale w ciągu tych kilku lat było ich naprawdę dużo. Jeżeli ktoś nie oglądał serialu, nic nie szkodzi na przeszkodzie, aby wysłuchał jakiś z utworów.

Kolejność chronologiczna.

1. Jump


Tutaj podobała mi się zarówno piosenka jak i cały materacowy występ.

2. Bad Romance


Gdy zobaczyłam to wykonanie po raz pierwszy, byłam zachwycona. Podobało mi się w nim wszystko. Wiem, że teraz aktorzy zaśpiewaliby to lepiej, ale dla mnie ten występ jest jednym z najlepszych w całym serialu.

3. Beth


Piosenka, która mnie wzruszyła. Wiele było takich, ale ta głęboko zapadła mi w pamięć.

4. It's my life/Confessions Part II


Tutaj chłopcy dali czadu. Jeden z lepszych coverów w historii serialu.

5. Billionaire


W tym utworze bardzo zaskoczył mnie Sam. Tę wersję stawiam na równi z oryginałem.

6. America


Uwielbiam Santanę śpiewającą z akcentem.

7. Rumour has it/Someone like you


Kolejny cover, ale tym razem w wykonaniu damskiej części zespołu.

8. Jolene


Pierwszy raz usłyszałam tę piosenkę właśnie w Glee. Bardzo mi się spodobała. Zarówno tekst i muzyka.

9. I Kissed a Girl


Santana była i jest moim ulubionym żeńskim głosem w Glee. Chociaż była dość wredną postacią, głosu można jej tylko pozazdrościć :)

10. We are young


Najbardziej lubię piosenki, które były śpiewane przez cały zespół. Ta do takich należy.

11. Smooth Criminal


Duet Santana/Sebastian był świetny. Często wracam do tej piosenki. Szczególnie po tym, gdy zobaczyłam Granta Gustina w nowej roli w serialu Flash.

12.Somebody that I used to know


Na tę piosenkę miałam “fazę”. Zresztą tak, jak dużo innych osób. Najpierw nie mogłam się do niej przekonać i irytował mnie fakt, że słyszę ją niemal wszędzie. Potem sama zaczęłam słuchać jej na okrągło. To wykonanie również mi się podoba. Tym bardziej, że uważam Darrena Crissa za najbardziej uzdolnionego w serialu.

13. Help!



Uwielbiam Beatlesów. Bardzo ucieszył mnie odcinek z ich właśnie piosenkami. Nie wiedziałam, którą wybrać, ale w końcu zdecydowałam się na tę. Mamy tutaj również Warblersów :)

14. Defying Gravity


Piosenka pojawiła się dwa razy. Za pierwszym razem było to bodajże w pierwszym sezonie.
Z tą piosenką wiązała się dość poruszająca historia. Jeden z bohaterów na samym końcu utworu specjalnie zafałszował. Zrobił to, aby ojciec nie musiał się za niego wstydzić (piosenka była typowo kobieca). W filmiku przedstawiam jednak ten utwór zaśpiewany po raz drugi.

15. I want to break free


Na sam koniec piosenka z ostatniego sezonu. Może nie była najlepszą, ale pokazała, że nowi członkowie szkolnego chóru też potrafią śpiewać.

A jaka jest  Wasza ulubiona piosenka z Glee?

13 komentarzy:

  1. Muszę to w końcu kiedyś obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to sie zabieram :) tylko kawe zrobie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam tego serialu, a już tym bardziej nie znam tej muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam Glee, nie lubię takich muzycznych seriali, niestety. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Seriali nie oglądam, gdyż brakuje mi na nie czasu, ale piosenki przesłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie oglądałam Glee, jakoś nie w moim guście, chociaż czasem lubię posłuchać ich coverów.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Glee :-) Jeden z lepszych seriali :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten serial i bardzo lubię słuchać ich coverów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam Glee nie lubie musicali :(

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. hej nominuję Cię do Liebster Blog Award
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykonanie "Bad romance" naprawdę bardzo fajne!
    Serialu nie oglądałam i oglądać nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam kiedyś Glee, ale potem nie miałam czasu (pewnie przed końcem roku szkolnego to było, poprawy itp.) no i później już do tego serialu nie wróciłam. No i w sumie nie tęsknię :D Ale piosenki niektóre faktycznie były świetne :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.