piÄ…tek, 10 kwietnia 2015

Chcesz mieć tatuaż? Ale…

W przyszłości chcę zrobić sobie tatuaż. Gdy moja mama się o tym dowiedziała, zaczęła prawić mi kazanie. Wydaje mi się, że prawie każdy, kto posiada tatuaż albo zamierza kiedyś go mieć, słyszał część z podanych niżej argumentów.

 

1. Wiesz jak to będzie wyglądać za kilkadziesiąt lat? Na takiej pomarszczonej skórze.

Fajnie.

2. Przecież możesz sobie zrobić hennę.

Mogę, ale nie chcę. Bo zależy mi właśnie na takim prawdziwym tatuażu, a inne nie wchodzą w grę.

3. Tylko więźniowie robią sobie tatuaże. Chcesz, żeby się ciebie pytali, za co siedziałaś?

Żyjemy w XXI wieku, teraz nie tylko więźniowie się tatuują.

4. A jak założysz sukienkę z odkrytymi plecami?

Tatuaż planuję umieścić na łopatce, stąd też te pytanie. Z tego, co mi wiadomo, tatuaż nie utrudnia codziennych czynności typu ubieranie się.

5. Nie znajdziesz pracy.

Niektórzy ludzie nie patrzą zbyt dobrze na osoby wytatuowane. Jeśli nie zatrudnią mnie z tego powodu, to oni stracą, nie ja.

6. Możesz zarazić się żółtaczką.

Mogę wpaść pod tramwaj.

15 komentarzy:

  1. Mnie tatuaże nie kuszą, tzn podobają mi się na innych, ale ja jestem bardzo zmienna, więc pewnie z czasem zaczęłabym żałować, że sobie mogłam wybrać jakiś inny wzór itp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tatuaże są fajne, ale nie wiem czy się kiedyś odważę ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam kiedyś o takim subtelnym, małym tatuażu, nie wiem czy się odważę ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szóste pytanie i twoja odp mn rozwaliły. Też planuję tatuaż, z tym, że nad linią majtek (tak, wiem auć....) i moi rodzice nie będą mieli juz nic do gadania, bo będę dorosła, gdy go zrobię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamierzam zrobić sobie tatuaż, gdy będę już dorosła.

      Usuń
  5. Cos w tym jest :) te stereotypy. Jednak jesli chodzi o starosc widzialam dwa tatuaze u 2 kobiet po ciazy, i nie wygladalo to dobrze :p inne miejsca sa ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym tatuaż, mam nawet pomysł, ale póki co muszę się być pewna w jakim miejscu go chcę, żeby potem nie żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, absolutnie prawdziwe. nie rozumiem czemu ludzie mają taką obiekcję wobec tatuaży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tatuażowe stereotypy:) Ja mam i żyję:) Pracę mam, więźniarką nie byłam :D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś chciałam mieć tatuaż. Nawet już wstępny projekt miałam w głowie, ale... Cóż po pierwsze wzór, który chciałam mieć, wytatuowały sobie chyba ze 3 moje znajome. Po drugie poszłam na studia i każdy miał tatuaż (Ja bardzo nie lubię być taka jak inni). Po trzecie na dobry tatuaż trzeba mieć sporo pieniędzy, chyba że chcesz mieć coś brzydkiego albo na prawdę chcesz się zarazić jakimś syfem. Wydaje mi się, że mama martwi się o ciebie i jej zachowanie jest całkiem normalne. Na pewno nie śpiesz się z decyzją! Przemyśl ją kilkukrotnie. Zastanów się, czy będąc starszą o 10-20 lat tatuaż dalej będzie do ciebie pasował i dalej będziesz z niego zadowolona.

    Mam nadzieje, że nie zanudziłam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że o wszystkim pomyślałam :) Tatuaż chcę mieć już od jakiś 3 lat, ale raczej nie zrobię go przed skończeniem studiów. Zdaję sobie sprawę, że jest to koszt kilku tysięcy i na pewno nie zdecyduje się na pierwszego lepszego tatuażystę. Wcześniej przejrzę jego pracę, poczytam na jego temat opinie. Tatuaż będę mieć na całe życie i na pewno muszę podejść do tego z głową, aby potem nie żałować lub nie martwić się o to, że coś jest nie tak.

      Usuń
  10. Ja również jestem w trakcie wybierania swojego pierwszego wzoru <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam w Szkocji tu tatuaż ma prawie każdy. Nawet u policjanta nie dziwi i nie musi być on ukryty. Choć zauważyłam, że osoby wykonujące pewne zawody mają np. bardziej dyskretne i tak u położnej , czy lekarza zauważymy niewielki, zrobione na pamiątkę narodzin dziecka itp.
    Ja siÄ™ przymierzam, ale wybredna jestem we wzorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Usuwanie tatuażu zawsze jest możliwe i rozważam taką opcję. Mój brat przejechał się na tatuażyście, a jego twór był cieniowany i nie dało się go przerobić na coś innego. Pamiętajcie by zawsze sprawdzić osobę, która ma wam wykonać taki tatuaż.

    OdpowiedzUsuń

Nie bądź leniem, zostaw po sobie komentarz :)

Proszę nie SPAMUJ. Jeżeli napiszesz komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga.